Gaming Only Driving-Fun.com Planeet HS Loodzwaar.com DailyBase.nl
14-12-2006 12:26

Rita passé

HY - Nou Rita, was dat nou zo moeilijk? Maar goed, je kan altijd nog je eigen man uit het huis flikkeren. Dat houdt de afkick-verschijnselen nog wel even onder controle.

Delen |

DIT VINDEN JULLIE ERVAN

Leuk om de verschillende politieke voorkeuren van Jaggle redactieleden te zien! Knokken op kantoor?

JohannesB, 14-12-2006 om 12:32

Rita komt nog wel een keer terug terug en gelukkig maar. Veel succes Rita! Petje af en wees blij dat je de slappe Haagse kliek achter je kunt laten!!

Grobbekuiken, 14-12-2006 om 12:33

Vaarwel Rita we zullen mensen als jij missen in het kabinet ook al beseft het linkse klootjesvolk dat nu nog niet. De volgende verkiezingen zijn voor jou!

Daddy, 14-12-2006 om 12:35

Shit, Rita was goed! Respect!

Ceasar, 14-12-2006 om 12:37

RITA rullessssssssssssssssssssssssss

joefie, 14-12-2006 om 12:38

Rita, de lelijkheid van jouw gezicht maakt het nog wel dat geen enkele allochtoon hier naar toe verhuisd

Swerm, 14-12-2006 om 12:40

HEEEEEEERLIJK... donder maar lekker op Rita... Damn wat een lelijk wijf!
.
ritascheel.jpg

TT, 14-12-2006 om 12:43

Rita is absoluut een van de sterkste vrouwen (met veel charisma)of ik het altijd eens met haar ben: Nope.

pssst, 14-12-2006 om 12:43

@Swerm o daarom ben je tegen haar. Mag hoor. Ik kijk naar haar daden. Mag dat ook?

Daddy, 14-12-2006 om 12:44

@Swerm
jouw zinsopbouw maakt het nog dat ik mijn hoofd tegen de muur aan het opbonken ben

smeerbig, 14-12-2006 om 12:44

@smeerbig
opbonken?

bladiebla, 14-12-2006 om 12:45

Hoe vinden we trouwens die SP huisjesmelkers in Amsterdam. Links lullen rechts vullen was toch een exclusiev PvdA mentaliteit?

Daddy, 14-12-2006 om 12:46

@Daddy
Wel natuurlijk mag dat! Inhoudelijk reageren doe ik echter wel op mijn werk!

Swerm, 14-12-2006 om 12:46

ijzeren Rita is de enige die ballen heeft in gans dat met mietjes gevulde kabinet

dr_gonzo, 14-12-2006 om 12:47

@tt moet je eens goed naar je ouwe moer kijken pisvlek

drankie, 14-12-2006 om 12:50

Ik vraag me af: moet JP nu nog wel met Bos gaan praten. Als we nou links 4 jaar de volledige ruimte geven (PVDA-SP-Groen Links) zijn er er daarna wel 20 jaar vanaf. Strategisch investeren in de toekomst heet dat. En nu kunnen we zo'n financieel debacle nog wel opvangen....

Daddy, 14-12-2006 om 12:52

@bladiebla
thanks, foutje van mij, bedoelde kontbonken.

smeerbig, 14-12-2006 om 12:56

linkse pluisjes

dudio, 14-12-2006 om 12:59

Sleur maar weer naar binnen die uitkeringstrekkers, ik werk wel weer om het op te hoesten.

U96, 14-12-2006 om 12:59

Goh de wereld ziet er een stukje mooier uit zo.
Wanneer gaat men de uitzet procedure starten tegen
rita?

halvezool, 14-12-2006 om 13:06

Rita Verdonk is een machtsgeile vent.

BlauwAlg, 14-12-2006 om 13:07

Het generaal pardon is natuurlijk waardeloos, maar het negeren van democratie nog veel waardelozer. Verdonk zou een prima dictator zijn in de landen waar ze naar wil terug sturen. Meerderheid is meerderheid en dat heb je (in dit geval helaas) te volgen.

Close Window, 14-12-2006 om 13:16

@Daddy
Haha jij bent wel heel optimistisch dat zo'n linkse regering het nog 4 jaar gaat volhouden! Daarnaast wonen er in Nederland teveel naieve mensen die gewoon niet willen zien dat een linkse regering het land kapot maakt!

Harry, 14-12-2006 om 13:20

Opdonderen linkse teringleijers!!!

N*E*R*D, 14-12-2006 om 13:24

rita, je blijft mijn dictatrice-tje lieverd!

Paul, 14-12-2006 om 13:25

@ BlauwAlg
haha couldn't agree more

't werd verdomme tijd dat dat takkewijf eens oprotte

2 moties tegen krijgen en nog blijven zitten.... hoe krijg je 't voor elkaar?

/Krogzar

Krogzar, 14-12-2006 om 13:27

zonde, met haar gebeurde er is wat hier

Spike, 14-12-2006 om 13:29

mooi, de pvda wil de oranje huisjes terug en benzine een euro duurder. Want stel je voor als de arbeiders het beter krijgen,nee dat kan niet.
Het zelfde met het grijs kenteken, ze denken zeker dat ik voor de lol in een vieze verotte Hyunday rond reed.
Ik ben nu 36 en vanaf mijn 18e al aan het werk en nog nooit in de ziektewet gezeten(zelfs niet 1 dag),en dan moet de Pvda voor mij opkomen als arbeider, maar dat is tegen woordig niet meer zo.
Het is de Partij van de allochtonen geworden.

job, 14-12-2006 om 13:34

Wat gaan de rechtse mensen hier toch zo snel over de rooie :-p

mooihé, 14-12-2006 om 13:49

Verdonk is een slecht mens.

Doolhof, 14-12-2006 om 13:52

Zou dat linkse volk nou echt zo achterlijk zijn dat ze niet doorhebben dat een links kabinet Nederland langzaam maar zeker in de afgrond helpt?

Sjon, 14-12-2006 om 14:10

Verdonk is de enigste die de afgelopen jaren voet bij stuk heeft gehouden, zij deed werkelijk wat ze beloofde, en zo hoort het ook, de rest waait met de wind mee, net zoals dat linkse tuig hier bij Jaggle.. oh wat weten ze goed te vertellen dat we al die parasieten weer het land in moeten laten, als dat linkse tuig dan ook gelijk ff wat vluchtelingen tenten in hun tuin opzetten, dan heeft de rest van nederland er minder last van. Behalve dan dat we allemaal weer een paar stapjes harder moeten gaan, om al die uitkeringen te kunnen blijven bekostigen.. overigens waren de linkse speerpunten in de verkiezingen toch de zorg, mileu en voedselbanken.. vreemd errug vreemd.. errug links..

lunie, 14-12-2006 om 14:12

He Rita, bij de 2e kamerverkiezingen over drie maanden stem ik jou de weer terug de regering in.

aardaap, 14-12-2006 om 14:28

Dit is het begin van het einde..... Met links gaat heel Nederland naar de kloten!!! Kunnen zij in vier jaar (als ze het halen) alles weer kapot maken wat er net weer is opgebouwd. Rita je bent een topwijf!!!!

Happie, 14-12-2006 om 14:29

Ik spreek jullie rechtse rukkers over 30 jaar nog wel. Als heel nederland naar de klote is geholpen, als we overal ghetto's en armoede hebben en een rijke elite met hekken om hun buurt als omdat ze hun huis niet meer uitdurven. Oprotten gewoon!

Thomas, 14-12-2006 om 14:29

Rita wat... passe... LOL Hy kerel waar lees je dat nou weer.......

Cees007, 14-12-2006 om 14:33

@Thomas: die ghetto's ontstaan als we steeds meer allochtonen, zoals jullie linkse losers graag willen, ons land binnen laten. Want die lui hebben namelijk de neiging om samen te klitten en met z'n allen tegelijk in een kluitje werkloos lopen te zijn en dan kunnen wij lekker dokken? Dacht niet meneer.

aardaap, 14-12-2006 om 14:46

@Thomas
Juist...en om dat beeld van jou te voorkomen moeten we de grenzen weer opengooien voor iedereen die maar wil komen (lees: links beleid) das heel logisch jongen, dan komen er zeker geen ghetto's.....
-
@Sjon
Zo'n triest figuur als Thomas bevestigd helaas je vraag...

dave, 14-12-2006 om 14:49

@aardaap, dave:
Tuurlijk. Weet je wat we doen, we geven gewoon wat meer geld aan de grote bedrijven want die hebben het nodig. Verder kopen we nog snel even wat ontiegelijk dure vliegtuigen (hoe duur weet niemand nog precies) want wie weet koopt Amerika nog eens wat bij ons. Dan schrappen we alle subsidies die met milieu te maken hebben want over 50 jaar zijn wij toch dood dus wat the heck. O ja, we maken huurhuizen tering duur, jammer voor die mensen want dan hadden ze maar iets moeten kopen. En als een huurhuis voor hen even onbetaalbaar is geworden als een koophuis, dan kopen ze vast wel iets! Als mensen niet kunnen werken, dan moeten ze maar gaan werken. Niks mis mee toch? Alles loopt prima. Wij hebben het goed dus de rest rot maar op.

Mitch, 14-12-2006 om 14:59

echt f*cked up ja, dit is idd het begin van het einde, straks zijn wij autochtone nederlanders te vinden in die kampen.

the gravehound, 14-12-2006 om 15:01

Dankjewel Mitch; ow en dave ik denk dat we weer aan wat inhoudelijk commentaar hebben, of is dat voor jou te veel gevraagd? Mensen als jij zouden echt geen stemrecht moeten hebben, want die lopen alleen maar zonder na te denken achter mannentjes als Wilders aan.

Thomas, 14-12-2006 om 15:05

@drankie:
.
Dat heb ik gedaan en geloof me... Zo erg is Rita is mijn oude oma nog niet (en die is al 3 jaar dood moet je nagaan)
.
Ooh en uuh.... Ik kan nu ook best wel me kwaad maken omdat je zo laag bent te gaan schelden... Maar daar krijg ik van die bloeddoorlopen ogen van net als Rita, dus daar begin ik maar niet aan en leg me gewoon neer bij het feit dat jouw IQ niet verder komt als groep 7 van de basisschool.
.
Niet links, niet rechts maar schijnheilig:
11621719

TT, 14-12-2006 om 15:07

Triest dat de mening van velen hier tegenwoordig zich toespitst op een one issue over vreemdelingen en hoe we ze zo snel mogelijk het land uit moeten krijgen cq houden.
Ik ben zelf meer rechts dan links in mijn opvattingen maar mis bij zowel rechts als links de echte wil om met een positief EN financieel haalbaar programma voor de dag te komen.
Verdonk heeft zeker fouten gemaakt maar ik begrijp niet dat waar bijna heel NL een paar jaar geleden blij was dat er eindelijk een minister was die ook handelend op durft te treden nu ineens alles verkeerd heeft gedaan dat gaat er bij mij niet in

Corkie, 14-12-2006 om 15:10

Het probleem is dat RITA elke keer weer de hele 2e kamer gek maakt en voor ellende onrust en wanorde zorgt... ze is gewoon machtsgeil.
.
Ik ben niet knap, ik ben niet lelijk....
ik ben onogelijk!:
1verdonk_150.jpg

TT, 14-12-2006 om 15:12

hahahaha
Het enige wat Rita (vvd) deed was het beleid, geschreven door Job Cohen (pvda), uitvoeren.
hahahaha

En dan vinden ze het in Den Haeg vreemd dat ik ze niet serieus neem.....

remy, 14-12-2006 om 15:15

@Mitch
Ok, laten we onze economie dan maar lekker instorten en de grote bedrijven het land uitsturen, al het nodige geld ligt immers al bij de rijken, toch! En komen we geld tekort om aan alle zielige arme mensjes (die voor een groot gedeelte wel KUNNEN, maar te LUI zijn om te werken) te geven, dan kunnen we toch gewoon onze staatsschuld vertienvoudigen!! En weet je wat, als we dan toch met geld gaan gooien, laten we dan heel de wereld ervan meegenieten en vol die grenzen openen! Oh en laten we het beetje geld wat de nederlandse economie binnenhaalt regelrecht aan het milieu spenderen..de economie hadden we immers niet nodig! Ja Mitch...dan zijn we goed bezig!!

dave, 14-12-2006 om 15:16

Wat iedereen vergeet is dat zij simpelweg het beleid uitvoert wat een paar jaar geleden opgesteld is. Ja da klopt, JP was er toch zelf ook bij, die linkse rukkers zijn er ook bij geweest. En nu het allemaal een beetje draait zijn ze het er niet mee eens, over SLAPPE knieen gesproken.

Pleur al die linkse rukkers ook maar het land uit.
Net als die profiteurs

Henkie, 14-12-2006 om 15:18

@Thomas
Figuren als jij zouden niet eens geboren moeten worden!! Je waanbeelden verpesten al het goede van Nederland!! Ben ik zo inhoudelijk genoeg?!

dave, 14-12-2006 om 15:21

@Henkie: Dat vergeet men volgens mij niet. De meerderheid, ook de linkse partijen, staat achter het huidige beleid. De groep mensen waar het in het pardon over gaat, vallen niet onder de huidige wet (waar men achter staat) maar onder de wet die daarvoor van kracht was. Daarnaast gaat het nog steeds niet over de vraag of je het met het beleid eens bent, maar of je eenmalig om redenen van menselijkheid een uitzondering wilt maken. Dit omdat de uitvoerende macht heeft gefaald om haar werk op een behoorlijke manier te doen en dat je de slachtoffers daarvan tegemoet wilt komen.

@Thomas: Persoonlijk vind ik het goede van Nederland, dat wij een democatie hebben en ons niet laten regeren door een enkeling die naar niemand anders wil luisteren.

Mitch, 14-12-2006 om 15:30

@dave, het is een begin. Maar het probleem met mensen als jij is dat jullie alleen maar aan jezelf denken. Niet iedereen in Nederland en al helemaal niet in de wereld krijgt dezelfde kansen.

Thomas, 14-12-2006 om 15:30

Sorry ik bedoelde natuurlijk Dave in mijn laatste paar regels van daarnet, en niet Thomas.

Mitch, 14-12-2006 om 15:31

@Thomas: wil jij dan leven zoals de mensen de afgelopen 60 jaar in Rusland hebben geleefd? Want dat is wat je krijgt als je de regering lekker gaat laten linksen. Is geen vergelijking, dat weet ik. Maar het is wel iets waar wij lering uit kunnen trekken, want Rusland is wat betreft ontwikkeling een beetje blijven steken in 1975, terwijl het tot nu toe tot 2006 hebben weten te schoppen.

aardaap, 14-12-2006 om 15:31

Weet je wat! We geven iedereen die niet wil... euh... kan werken extra bijstand omdat alle kosten omhoog zijn gegaan. En die kostenstijgingen gelden natuurlijk niet voor de bedrijven dus laten we die even flink wat geld aftroggelen want zij zorgen immers voor de werkgelegenheid... en wie wil er tegenwoordig aan het werk? Links?

Sjon, 14-12-2006 om 15:33

Mitch, tuurlijk is democatie het beste systeem wat er op dit moment is. Probleem is echter dat er in NL teveel mensen zijn die zelf niet kunnen nadenken. Extreme partijen zoals de PVV en ook wel de SP (neej ook geen fan van) maken hier misbruik van door alleen maar problemen te constanteren en de mensen te laten horen wat ze willen.

Thomas, 14-12-2006 om 15:34

@Thomas
In Nederland krijgt iedereen genoeg kansen...de helft benut ze alleen gewoon niet!! Probleem in NL is idd dat teveel mensen zelf niet kunnen nadenken...dat laat jij maar weer zien!

dave, 14-12-2006 om 15:39

Zolang er nog zoveel buitenlanders hier wonen en er alleen maar meer bijkomen denk ik dat links het nog een lange tijd volhoud.
Ik bedoel die blijven natuurlijk links stemmen.
En hun handje maar ophouden en geld vangen waar ik keihard voor heb moeten werken.
IK VIND HET EEN GROF SCHANDAAL!

morphy, 14-12-2006 om 15:41

Morphy, wat zou jij doen als je jaren lang in armoede leeft en ziet dat de andere kant van de wereld wel welvarend is. Begrijp me niet verkeerd ik vind dat iedereen die kan werken ook moet werken,net als allen (linkse) partijen trouwens, snap ook niet dat u rechts volk dit maar als argument blijft aanhalen. Maar kom ik weer terug op de gelijke kansen. Die zijn over de wereld gezien dus totaal scheef. In het rijke westen hebben we het allemaal wat makkelijker. Overigens hoe zijn we zo rijk geworden in het westen? Door hard te werken? of door de hele wereld te plunderen?

Thomas, 14-12-2006 om 15:51

@morphy
[marijnissen]Nu denk je echt teveel aan jezelf hoor... Doordat jij je kapot werkt maak je mooi wel honderden mensen blij die lekker de hele dag voor de tv kunnen blijven hangen en een dikke uitkering binnenhalen![/marijnissen]

dave, 14-12-2006 om 15:53

@Thomas
OMG je bent echt goed ziek he!!! Ga je nu echt de gouden eeuw erbij halen of wat de hel bedoel je met plunderen?? Maar goed, omdat NL het zo goed heeft vindt jij dat heel Afrika hier naar toe kan komen om daarvan ook te profiteren...ja dat klinkt heel redelijk...

dave, 14-12-2006 om 15:58

dave, klopt bij de gouden eeuw is het allemaal begonnen, niks meer aan te doen maar wel lekker makkelijk nu om tegen al die hongernegers te roepen, sterf maar lekker in de honger. Moeten ze dan allemaal hier komen vraag je? Nee niet nodig ze hebben land genoeg, we zouden ze ook allemaal daar kunnen helpen.

Thomas, 14-12-2006 om 16:08

Dave, ken je klassiekers.
Dat plunderen heeft in nederland om precies te zijn tot 1945 geduurt. Dat terzijde.

Thomas is het jou dan ook bekend dat Nederland als miniscuul land wel het 5e (!) land ter wereld is als het gaat om doneren aan goede doelen en dat Nederland vereweg het meeste geld steekt in 3e wereld hulp van alle EU landen? Als je echt zo begaan bent, ga dan die mensen zelf helpen ipv achter jaggle te zitten!

Ik vind Rita een zwakke schakel binnen de VVD. Overigens terecht dat ze dit beleid wat betreft de asielzoekers niet wil uitvoeren. Dat spreekt wel voor hoor.

Dre, 14-12-2006 om 16:13

@ Thomas, mooi om te zien dat je met de medemens begaan bent, alleen is het probleem iets ingewikkelder in Afrika denk ik.
Veel van de hongersnood die daar voorkomt is het gevolg van burgeroorlogen in die landen waar de hongersnood heerst.
Er zijn ook zat landen in Afrika waar men niet rijk is maar waar men wel gewoon kan leven zonder te sterven van de honger.
Daarnaast is Aids een enorm probleem, nu vraag ik me wel af wat dat met de gouden eeuw te maken heeft.
De oorlogen dat doen ze toch echt zelf net als het neuqen.

Corkie, 14-12-2006 om 16:15

"Als je echt zo begaan bent, ga dan die mensen zelf helpen ipv achter jaggle te zitten!"

Goed doe ik dat, had er zelf nog niet aan gedacht.

Thomas, 14-12-2006 om 16:24

Thomas krijgt Steffff achtige trekjes

aardaap, 14-12-2006 om 16:37

Ja Remy heeft wel gelijk: Rita voerde het beleid uit van de PvdA: Cohen is de bedenker. Zou Wouter dat wel weten?

Daddy, 14-12-2006 om 16:52

lol gaat iemand die arme thomas nog helpen ?
( ik niet ... ik ben tegen wat hij zegt :P )

pieter, 14-12-2006 om 16:57

@Daddy: Er is ook geen discussie over het beleid, snap dat dan eens. Zowat iedereen vind dat het huidig beleid streng is, maar rechtvaardig. Ook de meeste mensen binnen de linkse partijen.
.
Waar het om gaat is dat dat beleid, dat op zich goed is, zo verrekte slecht is uitgevoerd. Een groep mensen heeft veel te lang moeten wachten op beslissingen. Die groep, en alleen die, krijgt daarom deze tegemoetkoming. Nogmaals, dit verandert het beleid voor de toekomst helemaal niet.
.
Vb: een tijdje terug had je verlaagde snelheden op de snelweg wegens gladheid. Dat was correct want het was daar gevaarlijk. Maar werd zo slecht aangegeven dat zowat iedereen werd bekeurd. Dit werd teruggedraaid maar betekent dit dat er nooit meer iemand wordt bekeurd?

Mitch, 14-12-2006 om 17:12

@dave, 14-12-2006 13:40

Links wil de grenzen openzetten? Vergeet je de VVD niet een beetje? Deze wil de grens wel heel erg graag opengooien voor Polen etc. Terwijl er bij linkse partijen juist twijfel is om dit te doen.

sjap_1e_klas, 14-12-2006 om 17:29

@Mitch met de dossierkennis die ze bij Pauw en Witteman liet zien heeft ze de uitvoering juist heel keurig gedaan. Maar dit land kent zoveel beroepsprocedures dat het vanzelf lang gaat duren. Als je de zaak vertraagt win je dus klaarblijkelijk. Hoe dan ook. Links heeft dit alleen gedaan om kabinetje te pesten. Inhoudelijk gaat het nergens over. En dat is mijn grootste verwijt aan links. Constructief oppositie voeren is er niet bij. Het is niet anders.

Daddy, 14-12-2006 om 17:47

als we als nederlanders het al niet met elkaar eens zijn, wat moeten we dan in godsnaam met een hele berg asielzoekers....krijg eerst hier de neuzen maar de zelfde kant op. wat ik verder niet snap is dat als ik foto's zie van arme nederlanders dat dat pezige hardwerkende, zwoegende mensen zijn met een schop in de hand en vooroorlogs. en als ik arme afrikaantjes zie zitten ze altijd stil onder een boom vliegjes weg te slaan....

Sjef Bef, 14-12-2006 om 17:56

En wederom hahahahaha aan de reacties.
Jullie laten zien waar het basisonderwijs faalt! Geschiedenis!
Jullie hebben echt g e e n flauw idee waar jullie het over hebben.
Pappie en mammie hebben jullie iets wijsgemaakt, opgevoed, zonder bronnen en nu zijn jullie het aan het verdedigen alsof het leven ervan af hangt.
Sorry hoor Thomas, Mitch. Maar voor je gaat blaten eerst boekjes lezen en proberen te begrijpen zonder te spiegelen aan je eigen situatie. Dan ben je goed op weg.

remy, 14-12-2006 om 18:16

Jongens geen ruzie maken Nedeland is nou toch al verkocht. Dit is niet meer terug te draaien. Niet mopperen over zaken die onomkeerbaar zijn. Meer asielzoekers, meer polarisatie tussen allochtonen (Moslims) en autochtonen, ghettos in de steden omdat de rassen elkaar toch altijd blijven opzoeken en de rijken de stad ontvluchten door aggressie, verdergaande onlusten op middellange termijn. En voor 2025 een ouderwetsch gezellige wereldoorlog aangevoerd door moslimextremisten onder het mom van religie maar feitelijk omdat ze ons geld willen hebben. Vragen?

Daddy, 14-12-2006 om 18:18

Gaat Rita nou over de jeugdbescherming en de reclassering? Als dat maar goed gaat. Zou ze begrijpen dat reclassering iets anders is dan expatrieren? Zie het nog wel gebeuren dat hele scholen met z'n allen een enkeltje Pakistan krijgen omdat iemand een rotje op het schoolplein aanstak... Maar goed, Rita is kennelijk nogal heilig hier en daar, dus misschien vinden we dat met z'n allen wel een goed idee. Ik bedoel, jeugd, wat heb je er nou eigenlijk aan? Ze klitten maar samen op randgroepjongerenplekken, eten de hele dag friet met pindasaus en roepen allerlei schuttingtaal naar elkaar. Da's niet zoals we graag de normen en waarden zien in rechts nederlands. Dus lekker opdonderen met die hasjrokende, van ons belastinggeld schoolgaande jongeren!

Chris, 14-12-2006 om 18:19

@Corkie: Da's wel een tikkeltje kort door de bocht om te zeggen dat ze 't in Afrika allemaal aan zichzelf te danken hebben. Ik bedoel, als je alleen al denkt aan de hoeveelheid missionarissen die wij naar Afrika hebben gestuurd, eeuwenlang, om uit te leggen dat wat je ook doet, je het bovenal zonder condoom moet doen en hoe je het ook doet, je 't wel moet doen zoals wij vinden dat het moet... tja... dan verstoor je 't evenwicht natuurlijk wel een beetje. En dan hebben we 't nog niet over alle economische, politieke en historische invloeden uit het westen die Afrika hebben gebracht tot waar het nu is. Om dan nu te zeggen: ja, maar dat doen ze toch zelf... lijkt me ietwat te simpeltjes. Of?

Erik, 14-12-2006 om 18:26

Rita for president

djinas, 14-12-2006 om 18:59

Rita for president... of Zimbabwe

Frits, 14-12-2006 om 19:21

Da's nou jammer.

voorhuid-probleem., 14-12-2006 om 20:34

Visie hebben we nodig in dit land! Lange-termijn-denkers! Staatslieden die besturen ipv begluren! Hele zwikkie dat er nu zit eruit en op zoek gaan naar mensen die gratis en voor niks dit land vooruit willen helpen in plaats van in een zo veilig mogelijke politieke status quo willen draaikonten. Ik solliciteer wel!

Jacco, 14-12-2006 om 21:23

@TT, LOL

Rules, 14-12-2006 om 22:56

Heerlijk om te zien hoe iedereen weer elkaar in de haren vliegt !
@HY: Inderdaad, heeft men daar nu zolang over moeten doen ??? Waarschijnlijk een kwestie van teveel en te grote ego's in de haagse kaasstolp.

Iemand, 14-12-2006 om 23:03

Zowel rechts als links hebben zo hun blinde vlekken. Zowel rechts als links denken dat ze de waarheid in pacht hebben.

Jaggle fan, 14-12-2006 om 23:11

goedzo Mitch en Thomas, jullie zijn goed bezig, jullie zouden net zo hard moeten oprotten!

hongerlap, 14-12-2006 om 23:55

Ik hoop dat CDA + VVD in de oppositie gaan. Samenwerken met linkse partijen is collaboratie !

michello, 15-12-2006 om 00:51

d'r standvastigheid is mooi, d'r ideeën waren klote. Zo'n type met een sociaal stel hersenen is van harte welkom............Rita, houdoe en niet bedankt!

@Thomas: Je opmerking "hongernegers" zegt al genoeg over jou geestelijke gesteldheid, en da's nie veel!!!!!

B-boy, 15-12-2006 om 01:06

fok haar doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ibi, 15-12-2006 om 01:37

@hongerlap:
Bedankt voor je subtiele opmerking, maar dat lijkt me niet slim vanuit jouw rechtse "ik wil zo min mogelijk last van andere mensen hebben" visie. Ik (en Thomas waarschijnlijk ook) betalen immers wél belasting dus als wij weggaan moet jij nog meer bijdragen aan al die mensen waar jij zo'n hekel an hebt.
.
Ik stel voor dat jij naar de VS gaat, of een ander land met minder belastingen (en dus ook minder sociale voorzieningen). Kun je lekker doen waar je zin in hebt, hoef je niet bij te dragen aan andere mensen in de maatschappij en zoek je het lekker zelf uit. Heb je ook geen last meer van ons. Maar dan niet komen zeiken als je stad bijvoorbeeld overstroomt en de overheid zich er niet mee bemoeit.

Mitch, 15-12-2006 om 10:36

ondernemerschap Mitch... niet af wachten tot de regering is een keer wat gaat doen, maar zélf na denken over je toekomst....en zeker geen wouter bos of jantje tomaatje voor je laten denken want dan komt het niet goed.

Paul, 15-12-2006 om 11:06

Voor alles een tijd, Rita heeft flink de bezem door het asielgebeuren gehaald. Dat was mooi en nodig.Gelukkig licht de situatie nu anders, zijn er veel minder asielaanvragen en hebben we weer buitenlandse werknemers nodig voor de economie. Misschien wordt het tijd om daar als NL politiek eens naar te kijken. Prima dat er mensen van buiten komen werken maar wat doen we met de NL werkelozen? Hoe regelen we dat ook buitenlandse werknemers binnen de CAO opereren? Wat doen we met deze groep werknemers als zij van ons huidige sociale stelsel gebruik gaan maken? Welke plek krijgen zij in de maatschappij (tijdelijk of permanent)? Daar liggen de problemen van de komende jaren.

SunT, 15-12-2006 om 11:07

@Paul: Even voor jouw informatie, ik BEN ondernemer, maar de liberalisering van Nederland is voor mij ver genoeg gegaan. Natuurlijk heeft iedereen invloed op zijn eigen lot en moet je er zelf het beste van maken. Maar ik vind het niet erg om een deel van mijn inkomen af te dragen zodat we allemaal fatsoenlijk onderwijs hebben, en geholpen worden als we het echt nodig hebben. De afgelopen jaren is er in NL een liberale ontwikkeling geweest die echt niet alleen maar goed heeft gebracht. Alles moet geprivatiseerd en alles wordt in economisch licht bekeken. Sommige dingen (zoals milieubeleid) zijn gewoon niet op korte termijn economisch interessant maar wél van enorm belang. Dat is de blinke vlek van het liberalisme.

Mitch, 15-12-2006 om 11:22

En eens te meer zie ik dat 'links' met allerlei argumenten komt, wat door 'rechts' hoofdzakelijk wordt beantwoord met scheldpartijen en dooddoeners. Er zijn uitzonderingen (you know who you are) maar rejhts laat zich hier bij Jaggle wel heel vaak flink in de reet kijken als het gaat om hun schrijnende basiskennis van politiek, idem geschiedenis, idem economie. Let wel: basisKENNIS dus.
Dat intelligente mesen die die basiskennis wel hebben soms op linkse en soms op rechtse standpunten uitkomen is een kwestie van verschillende normen en waarden...

Bloempot, 15-12-2006 om 14:21

@thomas, die mensen die in armoede leven en moeten vluchten dat is ongeveer 5%. Als deze mensen zich jhier gedragen mogen ze best hier blijven. Het gaat mij om die 95% econimische vluchtelingen die zich ook nog eens niet willen aanpassen en de boel belazeren.
Die hoeven van mij nooit geen pardon te krijgen.
Ik hoop dat Verdonk verstandig is en naar de PVV gaat van Wilders, dan zou het op het gebied van vreemdelingen in Nederland het een stuk beter worden. Verdonk heeft een begin gemaakt en nu????
Alles voor niks, gooi de grenzen maar weer los jongens!!!
Politici = zwakkelingen!

morphy, 15-12-2006 om 14:56

@Mitch, en als ondernemer ga jij op linkse partijen stemmen die het voor de middestander steeds moeilijker maken? Ik snap jou niet.

hongerlap, 15-12-2006 om 17:46

@morphy: Waar heb jij die percentages vandaan? Ik pak graag de statistieke bron er even bij zodat ik eindelijk eens kan winnen in mijn discussies tegen links NL.

rekenmeester, 15-12-2006 om 17:49
  • Om trollen en spambots een halt toe te roepen zul je je helaas moeten registreren om een reactie te kunnen plaatsen.
    Word lid! of Login
  • Lees voordat je reageert eerst onze huisregels.
  • Maak e-mailadressen en links klikbaar door ze tussen [url] en [/url] te zetten. Plaats een afbeelding door de URL tussen [img] en [/img] te zetten. Plaats een video van Youtube door de ID van het filmpje tussen [youtube]ID[/youtube] te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=0ziNuksz5AM wordt dan [youtube]0ziNuksz5AM[/youtube]