01-03-2009 08:58
Wilders als minister-president
Zwelgje - Fantastisch nieuws. Als we nu verkiezingen zouden houden, dan zou de PVV de macht grijpen. Tekenend voor onze Nederlandse maatschappij. De intelligentie druipt af van deze keuze. Ik heb er vertrouwen in. Met Geertje als minister-president gaat het helemaal goed komen met Nederland.











DIT VINDEN JULLIE ERVAN
Mogen de volgende standpunten van groep wilders alvast worden doorgevoerd in het huidige kabinet?
* Preventieve opsluiting van 150 a 200 potentiele terroristen en hun handlangers.
* Immigrantenstop tot 2010.
* Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
* Migranten die geen inburgeringsdiploma halen, moeten het land uit.
* Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan, verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
* Nederlands als voertaal voor imams, op straffe van preekverbod.
History repeating....
Vroeger op school zeiden ze dat we moeten leren van de geschiedenis. Dus dat als je in een recessie komt ,niet op populistische karakteristieke mannetjes af moet gaan.
Die uiteraard een zondebok zoekt voor alles dat niet goed gaat.
En wat schetst mijn verbazing, dat een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking, niet heeft opgelet tijdens school.
Nog erger vind ik het van de mensen die de 2e wereldoorlog hebben meegemaakt. NSB'ers dat zijn het de huichelaars.
Wilders for president, zodra zijn reet het pluche raakt en hij compromissen moet gaan sluiten wordt ie opgeslokt door de grijze politieke massa.
* Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
dan wel met terugwerkende kracht, zijn we meteen van Wilders af...
Nou ja een volk krijgt waar het recht op heeft.
Succes>> bruinhemden, begin alvast maar aanstekers en benzine te verzamelen om de korans in de brand te steken.
Ach, bij de vorige verkiezingen stonden ze op 20 in de peiling maar haalden er 9. Deze keer dus 11.
Ik snap wel wat Wilders' kiezers bezielt, maar dat soort ressentiment zou toch eigenlijk geen rol moeten spelen in het landsbestuur? Vreemdelingen, vreemdelingen, vreemdelingen. Een ander riedeltje kent de PVV niet. Al dat geleuter over uitzetting kan echt niets doen aan "de kut-marokkaantjes" die hier geboren zijn en die de achtergrond vormen van de onvrede bij PVV-stemmers.
Daar komt bij dat Wilders ook een slappe leider is, die niet eens orde in zijn eigen kleine fractie kan handhaven. Dat is precies wat dit land nodig heeft in tijden van crisis...
Als het niet Hitler was die van Europa één rijk wilde maken, dan was het wel Stalin geweest.
En nu hebben we met een ideologie te maken die niet alleen Europa wil onderwerpen, maar meteen de gehele wereld.
Ik ben blij dat er mensen zijn die tegengas (durven) geven.
Kijk eens naar andere landen, bv Groot Brittannië, waar de "integratie" (overname) van de Islam "in" (van) de maatschappij al wat verder gevorderd is. Wordt eens wakker!!!
Als een in Israël een man als Lieberman veel stemmen krijgt , vinden ze dat heel normaal . In Nederland , België of laten we maar zeggen West-Europa iemand als Wilders veel stemmen krijgen , dan komen de bruinhemden terug op straat , dan is het gedaan met de democratie , dat is dan wat de andere politieke partijen ons dan willen doen geloven , uit eigen belang ! Men vergeet en doet de geschiedenis geweld aan om niet eens grondig uit te leggen aan de na oorlogse generaties hoe het kwam dat de Duitsers , vaar een Hitler kozen of voor de nazies . Honger , ziektes , werkloosheid , embargo's , beperking van het grondgebied , opkomst van het communisme en de rol van de Joden daar in , bezetting van de industrie door de Franse , versnipperde partijen die het altijd oneens waren en geen degelijk beleid voerde
@ Mr Marteen
Uw bijdrage scheelt mij een hoop typewerk!
Roerend met u eens!
Heeft VIS nog iets te zeggen?
Van die Bakellende die we nu hebben wordt je vrolijk !!
@hadiemassa: zeker heb ik wel wat te zeggen hoewel dat vanaf mijn mobiel niet echt meevalt. Persoonlijk, als je dat tenminste wil weten, denk ik dat we met peilingen erg moeten oppassen. Geloof niet dat de pvv zo groot gaat worden. Als het dat wel is dan adieu, ga ik toch met mijn alochtone echtgenote lekker terug naar hong kong. Geloof niet dat ik graag in een wildersstaat wil leven. Het verhaal van mr marteen spreekt me redelijk aan, hoe recht voor zijn raap ook. Tot zover een weinig diepgaande reactie vanuit de bieb in breda voor hadimassa. Tevreden?
Het enige dat leuk is aan dit bericht is de reactie van de gemiddelde Telegraaflezer. Verder vind ik het diep triest.... Maar goed, in Californië is al een keer bewezen dat iemand zonder politieke kwaliteiten erg ver kan komen, dus ik hou mijn hart vast. Als het zover is, ga ik toch ergens anders wonen...
@Jhon bernard, je had in ieder geval de Nederlandse taal kunnen leren van JP..... "wordT je vrolijk.... lol"
kunnen we overigens niet beter jaggle doorlinken naar telegraaf.nl? elk bericht wat daar op komt komt hier ook op.....
vroeger hadden we nog Carmen en zo......
Berendbotje ging uit varen zeg maar?
Amerika, amerika, drie maal in de rondte...
Nee, ik vind het toch nog moeilijk kiezen eigenlijk.
@ angeldemon: moeilijk he, nederlands?
en trouwens nog iets wat gelijk wordt uitgevoerd nadat Wilders is beëdigd:
1:invorderen 2e paspoort van Moslims
2: Hierna gelijk heropening van Westerbork, Dachau, Sobibór & Auschwitz.
(een paspoort is een reisdocument, geen teken van loyaliteit! zelf heb ik een Nederlandse en een Amerikaanse paspoort, maar hierover hoor je niemand aangezien iedereen in het westen gelijk is, maar sommige mensen meer gelijk zijn dan anderen!)
angeldemon vergeet nog dat de hele economische crisis waardoor nu honger, werkloosheid opkomen ook de schuld van de moslims is....
trouwens ook een mooie samentrekking: opkomst van het communisme en de rol van de Joden daar in .......
vind het nu al weer een top-topic.....
en maar weer wachten op een reactie van Wilders op dit voor Nederlanders discrimerende beleid:
http://www.nu.nl/algemeen/1925266/jonguitziende-jongere-moet-zich-legitimeren.html
want dit geldt natuurlijk alleen weer niet voor allochtonen, die zien er altijd al veel ouder uit.... die worden weer voorgetrokken...
Ik ben bang dat als wilders minister president wordt.......dat de HELL uitbreekt in nederland!!!
Wow, ik had de "bijdrage" van angeldemon gemist. Die heeft mij meteen overtuigd van het belang van interpunctie. Ok, da's een zeikopmerking.
Maar wat daar geschreven staat, is hemeltergend. Ten eerste is iemand als Lieberman wel degelijk verontrustend. Het is alleen niet nieuw. De Shas-partij is ook al sinds '84 actief in dezelfde hoek.
Ten tweede, als jij een parallel trekt tussen stemmen op Hitler vanwege de crisis toen en stemmen op Wilders vanwege de crisis nu, dan bega je ofwel een historische blunder van formaat of je bent Wilders aan het demoniseren. Ik gok op het eerste, omdat de Weimarrepubliek in 1933 niet echt te vergelijken valt met Nederland in 2009.
Kortom, slecht geschreven kletskoek. Met zulke vrienden heeft Wilders geen vijanden nodig.
Mr Marteen: grote onzin wat je schrijft. Wilders was al erg populair voor de recessie/ crisis. Zijn standpunten hebben ook niets te maken met de recessie, dus dat snijd ook geen hout. Hij geeft echt de allochtonen niet de schuld van de crisis. De parallel met het begin van diverse oorlogen is dus echt luchtfietserij.
Laten we nou toch gewoon eerlijk zijn, het is toch te ver gekomen hier in Nederland en andere Westerse landen. Voel jij je zo veilig 's avonds op straat als je zo'n groep Marokaanse hangjongeren tegenkomt. Geen ene Nederlander voelt zich dan veilig. Vind jij het zo'n fijn gezicht dat je zo'n beetje de enige (blanke) Nederlander bent als je gaat winkelen in Rotterdam of Amsterdam? Kom op zeg, dat is leuk als je op vakantie bent ergens in het warme zuiden maar toch niet in je eigen land?! Vind jij het een fijn idee dat meer dan 50% van Rotterdam geen Nederlandse voorouders heeft? Wel eens gezien hoeveel procent van de gevangenissen bevolkt worden door onze buitenlandse vrienden? Durf jij nog te pinnen bij de supermarkt met al die Oostblok skimmers?
Kijk, ik chargeer nu maar je vind het toch niet gek dat heel veel Nederlanders met deze onderbuik gevoelens stemmen op iemand die zijn eigen leven opgegeven heeft om dit aan de kaak te stellen. Laat ik er bij vermelden dat ik GEEN Wilders aanhanger/ stemmer ben maar ik wel vind dat hij regelmatig zinnige dingen zegt en voorstelt en dat er door sommige mensen wel heel makkelijk richting populisme gewezen wordt.
# MIKE LITORIS ,ALS JE WIL ZAL IK HET VERTALEN IN MIJN MOEDER TAAL HET DUITS !
Ik weet niet weet niet hoe ik zou stemmen ik leef niet in Israël , omsingeld door een volk dat mijn ondergang wenst .
Jeppo zei: "Voel jij je zo veilig 's avonds op straat als je zo'n groep Marokaanse hangjongeren tegenkomt."
Niet minder onveilig dan wanneer ik een groep Nederlandse of Molukse hangjongeren tegenkom. Hoezo?
BBC DOCU over de opkomst van de NAZIS .
http://quicksilverscreen.com/watch?video=53391
(en aan de Nederlandse taalpuristen SHEISE !) lol
Kom toch liever een groep Nederlanders tegen, spreken mijn taal en hun waarden en normen (of het gebrek daaraan) kan ik beter inschatten dan die van Turkse, Marokaanse of andere niet-Westerse culturen. Heb geen ervaring met Molukse mensen dus daar kan ik geen oordeel over geven.
en aan de Duitse taalpuristen: SHEISE schrijf je anders....
Berendbotje, 01-03-2009 om 11:17
Arnold Schwarzenegger heeft anders wel economie gestudeerd.
Wilders als minister president gaat mij wat te ver, maar het wordt tijd dat de politiek hem eens serieus neemt en hem niet negeren en afschilderen als een idioot.
Sommige uitspraken zijn verre van politiek correct maar zijn wel dingen die het overgrote deel van het volk graag van wil zien dat er wat aan gedaan word.
Integratie en multiculturele samenleving zijn gewoon fictie, dat is ook zichtbaar in de landen om ons heen. Dikke kans dat als ik in Iran zou gaan wonen in het liefst ook een buurt uitkies waar meer Nederlanders of westerlingen wonen en met hun optrek inplaats van plaatselijke bevolking.
Als hij zegt geen geld voor ontwikkelingshulp omdat dat weggegooid geld is dat we beter in onze zorg voor zieken, bejaarden en onderwijs kunnen steken ben ik het roerend eens. Nederland heeft toch 300 miljard uitgegeven aan ontwikkelingshulp in de afgelopen jaren?
Hier http://player.omroep.nl/?aflID=8021782 een interview met een schrijfster over een boek dat de Crisis karavaan heet. Kan je horen dat ontwikkelingshulp weggegooid geld is waarmee we dictators als Mugabe in het zadel houden.
Is het nou zoveel gevraagd aan onze regering om niet al onze belastingcenten aan de Europese Unie en aan ontwikkelingshulp te geven, zich druk te maken over stamcelonderzoek, abortus, euthanasie, evolutietheorie op scholen, schaamhaar van meisjes, paddo's, coffeeshops, roken en verbieden van Hyves.
Mensen als Rouvoet en Kees van Helden, dat zijn pas de enge mannetjes die het liefst Nederland omtoveren naar een samenleving waar alles draait om een sprookjesboek.
Kees zou in een wereldoorlog waarschijnlijk als kampbeul werken die plezier in zijn werk heeft met het vernietigen van anders denkende en homo's, Wilders hoeft alleen zijn kapsel en toon aan te passen en dan is het volgens mij een fantastisch politicus.
Zucht... geef Wilders niet die aandacht, hij polariseert en vergroot problemen in onze maatschappij. Hij biedt geen structurele en gelijkwaardige oplossingen voor onze multi-culturele samenleving.
Kan iedereen zich gewoon eens verdiepen in een onderwerp zoals politiek? Misschien maak je dan andere conclusies.
Ik vind de tekst boven dit artikel trouwens ook beneden peil, Zwelgje. Dus als ik op Wilders zou stemmen, ben ik minder intelligent dan jij? How do fuck do you think you are?
Dit kon ook niet uitblijven. De schandalige wijze waarop dit kabinet met de fundamenten van de grondwet omgaat is hier mede debet aan. De angst voor radicale moslims, het slappen gehannes daaromtrent en de dwaze manier waarop dit kabinet met de economische malaise omgaat, pikken Nederlanders niet meer.
De volgende stap MOET echt zijn dat er een veel strictere scheiding van kerk en staat is. Religieuzen (welk geloof dan ook) die vast blijven houden aan privileges of die juist proberen te bewerkstelligen, werkt onherroepelijk rechtsongelijkheid in de hand en brengen impliciet andere grondwetsartikelen voortdurend in de verdrukking. Het CDA (voor velen helaas nog een bepaalde baken in onzekere tijden) faalt hierbij en verergert het. Combineer dat met de submissieve houding van de PvdA richting radicale moslims en je hebt het recept voor chaos, inconsequentheid en betutteling.
Wat dat betreft is de PVV verschrikkelijk helder en eenduidig: zoiets kan niet en dat moet in al zijn facetten ingetoomd worden. De groei van de PVV is ook een teken van het natuurlijk proces van een volk dat de gelederen zich gaan sluiten als de situatie daar om vraagt. Je houdt een volk niet bij elkaar door zijn identiteit te vernietigen en in plaats daarvan alleen maar thee te zuipen met bevolkingsgroepen die vrouwenachterstelling, blinde homohaat en zelfcultivatie geimporteerd hebben.
Laten we in hemelsnaam verschrikkelijk goed op Wilders passen, want de kans dat de kogel weer van links gaat komen zal nu wel exponentieel groeien.
Op naar de 50 zetels, zodat we dit land in ere kunnen herstellen en fundamenteel de problemen rondom massaimmigratie, pappen en nathouden en onwaarschijnlijk slecht economisch beleid een halt kunnen toeroepen.
Geert, you are my man!!
Eerst Nederlands leren, dan Engels.......
En nog iets:
Laten we het er maar op houden dat het failliet van de multiculturele samenleving, zoals die gewenst is door landsvernietigers aan de linker kant, wel aangetoond is.
Ik probeer me altijd in de ander te verdiepen, zeker als het om vaak rare gedachtenkronkels gaat die je vanuit diezelfde linker kant hoort. Vaak zijn dat de bange mensen. Bang dat er elk moment weer laarzen door de straten stampen, bang dat er niet om anderen gedachten wordt. Bang dat het sociale vangnet verdwijnt. Bang, dat ongebreideld kapitalisme de dienst gaat uitmaken...maar vooral een desparaatheid dat het niet meer vanzelfsprekend is dat hun moreel gelijk ook daadwerkelijk het goede gelijk is. Maar zeg nou zelf, zijn die angsten niet een beetje op het psychotische af? De linkse reacties zijn vaak zo ongenuanceerd, zo vol agressie, zo pedant paternalistisch, dat je wel een conclusie kan trekken: blinde paniek.
Ge-argumenteerd wordt er niet meer door die angst. De linker onderbuik spreekt.
Nou, dan weten we gelijk als Nederlanders dat je dat soort figuren geen landsbestuur meer moet geven. Zeker, omdat veel van die angsten ongegrond zijn. We willen alleen puin ruimen. Maar de rotzooi in dit land is de troon van links. Daar gedijen ze op. Daar zaaien ze angst mee. Als die ander het voor het zeggen krijgt......HITLER, WO II, dood verderf!!
Sodemieter toch op. Geef realistische geluiden een kans en dit volk ook om zich te herstellen van decennia lang gevoerd links wanbeleid. Of is de linkse angst niet gewoon de elementaire angst voor verlies aan macht?
Het volk tem je niet, die kan je hooguit intimideren en voorliegen. Maar helaas voor links wordt daar nu doorheen geprikt.
Tijd voor een lente. Een echte politieke lente dan wel te verstaan.
Go Geert!!!
Kire, niet voorzeggen. Ik wachte op een andere reactie.
@Eric Cartman: ah!! Dat verklaart waarom de staat die hij momenteel bestiert op het randje van failissement staat dus. Zou dat iets te maken hebben met die muur die hij tussen Mexico en de VS heeft laten bouwen. Goh, een muur.... waar ken ik dat van.... Dank voor de toelichting. Overigens had ik het over politieke kwaliteiten en niet over zijn studie, maar dat geheel terzijde....
Mijn vader was ondergedoken in de oorlog
Hij zij altijd dat als hij nu ziet wat er van Nederland is geworden dan hadden de duitsers het mogen winnen,
want er is niets meer van over van wat het ooit was !!
Woon nu een paar jaar in het buitenland,en het eerste wat de mensen zegen die op vakantie zijn geweest in NL is dat er erg veel buitenlanders zitten
@Rob
Je vader is ondergedoken NA 1945?
@ inquisitra, heb je wel is in de rechtste gedachtgang verdiept. Mensen bang voor buitenlanders, bang voor andere culturen, bang voor andere normen en waarden en in zekere zin net zo goed bang voor verandering. Als de argumenten als islam is gevaarlijk omdat.. aanslagen, de Nederlandse identiteit, veiligheid op straat, goedkope groenten en turkse pizzas, wegvallen blijft er geen rechts argument meer over in de politiek van vandaag. Rechts is net zo bang als links.
@ Jeppo, ben nooit in elkaar geslagen door Marokkanen, wel door Nederlanders en Molukers. Zonder reden, ze verveelde zich en de skaters zijn altijd makkelijk. Nederlanders hebben net zo goed gebrek aan respect en normen en waarden. Het heeft allemaal meer met sociaal economische status te maken dan met nationaliteit. Er zou is iemand met 'frisse' ideeen, als dat Wilders heeft rondom de islam/buitenlanders, moeten komen rondom zaken als onderwijs en werkgelegenheid, dan bereiken we misschien wat.
Mensen die hier allemaal lopen te huilen over het feit dat Wilders veel stemmen krijgt moet simpelweg maar migreren naar een ander land.
Democratie is juist dat de meerderheid beslist...
Als de meerderheid voor iemand waar jij niet op zou stemmen, en jij gaat dan gelijk liggen huilen ben je niet bepaald het type dat in deze democratie moet wonen...
Als jij het er niet mee eens bent, moet niet de meerderheid zich aan jou schikken, maar jij aan de meerderheid....
Kun je dat niet, dan zijn er tal van andere landen die beslist op jouw gedachtengoed aansluiten....
Statistisch gezien zijn er op de wereld veel meer buitenlanders dan Nederlanders...
democratie = het volk beslist, en een van de onderliggende ideeen is samen tot een overeenstemming komen. Niet de meerderheid beslist en de rest kan opflikkeren.
en democratie is dat het volk iemand kiest met verstand die voor hun belangen op komt.. da's wat anders dan dat ze alles gaan doen wat het volk zegt....
misschien was Bruce Almighty toch niet zo'n slechte film, als Wilders alles gaat doen wat het volk wil wordt het een aardig zooitje....
Geert, mijn stem heb je!
Wat hij bedoelde is dat Nederland niet meer Nederland is wat hij kende,er van de cultuur niets meer over is
en het uiteindelijk geen kloot uitmaakte wie hier de boel uitzoog, dat ipv een duitse loop je nu een mes onder je neus hebt.
vroeger was alles beter....
En wat opmerkelijk is ! is dat er waar ik nu zit bijna geen
(buiten Europa buitenlanders zijn)
en dit komt volgens mij alleen al daarom dat als je niet of nooit hebt gewerkt ook geen cent ontvangt laat staan een woning van de gemeente krijgt
en als je de taal niet spreekt dan zal je NEVER nooit geen werk vinden !!
dus voor een bepaalde groep is hier niets wat ze kunnen uitbuiten,en dit moet voor de gehele EU gelden ,zoo houw je een hoop geld over !!
We zijn bang voor Burka's,Polen in busjes, groepjes jongeren, pedo's, linkse politici, gelovigen, krakers, jehova's, circus dieren, Arabieren, negers, criminelen in de breedste zin, lelijke hoeren, te knappe hoeren, zeelui, motorbendes, ambtenaren, semi ambtenaren, bankdirecteuren, iedereen die bij een pensioenfonds werkt, en alle werkelozen.
Leve Nederland, het land van de grijze burgerman en steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit want dan komt Geert en Inquistra je sch
eren.
ok, jongens, en nu allemaal raden waar Rob zit...... ik gok: de Noordpool...
@ koningkoos
Waarom zijn jullie bang voor mij ( val onder de categorie zeelui)?
Hallo jongens en meisjes, het is MAURICE DE HOND die dit zegt. Sinds wanneer geloven wij deze onlangs veroordeelde crimineel onvoorwaardelijk? Voor de al wat ouderen onder ons: weet u nog dat wij met de milleniumwisseling van hem ons bad moesten laten vollopen, omdat er een ernstig watertekort zou dreigen?
@TPFKAD
Omdat we vandaag de dag bang zijn voor iedereen die we niet begrijpen. Laat je weer eens verwonderen, dat is zo leuk.
@ koningkoos
Ik begrijp dat wij niet te begrijpen zijn. Ik begrijp ons ook niet, begrijp je?
En zeelui zijn al sinds den beginne als vreemd beschouwd en als criminelen behandeld. Dat is al de reden dat ik amerika probeer te vermijden, want zij zijn daarin doorgeslagen.
Hoewel nederland er ook een handje van had. Na de oorlog, m'n opa had 5 jaar lang z'n werk gedaan, landingen, bevoorrading, torpedo's, enz. En bij terugkomst in Nederland kreeg hij te horen dat hij geen nederlander was omdat hij langer dan 5 jaar weg was geweest. Viel hij onder de statenlozen wet. Dus het verwonderd me niet heel erg.
Dat is 'correct' geantwoord. . . .
Braaaaak ! !
(Reactie op Bert, 01-03-2009 om 13:33 )
Zoals in sommige reacties al aangegeven wordt, zal het niks met Wilders worden zolang hij samen met andere partijen moet gaan regeren. We moeten dus met z'n allen zorgen dat de PVV op meer dan 75 zetels uitkomt. Ik ben ervan overtuigd dat Nederland dan weer leefbaar zal worden en dat het onkruid in onze samenleving op passende wijze langdurig, zo niet permanent verwijderd zal worden.
Heerlijk, wederom een nutteloze discusie met dezelfde nutteloze argument op dezelfde nutteloze stellingen. Laat Wilders maar de zaak voor een jaar of 4 runnen, na jaren links is het misschien wel tijd voor een rechtse periode en eerlijk gezegd is onze thuiswonende voorman van de VVD niet echt een alternatief. Op persoonlijke basis ben ik dan al verkast naar marokko voor een cursus Imam worden en bijscholing in het Arabisch want tsja, een beetje goed op de toekomst voorbereid zijn doet wonderen. BTW, wat is er mis met de islamisering van Nederland...ik bedoel..een aantal voordelen:
1) Wij mannen krijgen allemaal een eigen kamer thuis voor onze vrienden. (en een WII, PS3, Breedbeeld, koelkast etc.)
2) Polygamie, mits je het kunt betalen, is toegestaan.
3) Onze vrouwen lopen in hoofdoekn dus je kan blijven opscheppen over je eigen vrouw tegen je vrienden.
4) De sharia weet wel raad met de criminelen die ons leven teisteren en onze rust op straat verstoren
5) Openbare excecuties in de Arena, beter als de gemiddelde Ajax aanfluiting.
6) 7 pauzes per dag op je werk als je richting mekka slaapt...
Klinkt toch niet slecht?
Yo mensen die schreeuwen en toch niet naar elkaar luisteren.. en niet in discussie gaan NIET open staan om FOUTEN toe te geven en TOE te geven..
aAN hen:
OPFLIKKEREN NAAR GEENSTIJL ME T KUTGER EN HOMONIEK
De geschiedenis leert dat den Uyl met z'n partij de problemen met de immigranten (de nieuwe nederlanders) is begonnen.
Laten we er nu van leren deze problemen niet voort te zetten.
Hulde aan Wilders.
De samenleving moet er alles aan doen om de kloof tussen verschillende groepen te verkleinen.zolang je in conflict bent onderling kom je helemaaaal nergens. Wat wildersdoet werkt alleen maar averechts, laten we hem het land uitschoppen, denk dat we er dan wel komen.
Word lid! of Login